torsdag, juni 30, 2011

Jeg fikk det til...


Jeg har lenge tenkt på å lage Elf Clobber, men den engelske heklebeskrivelsen fristet ikke så veldig. Likevel måtte jeg selvsagt gå igang.
Bråtene ble strikket raskt og enkelt, men heklingen ble utsatt. Jeg leste gjennom mønsteret flere ganger, men forstod ikke de engelske heklebegrepene. Dermed ble det hele lagt på is.

Men en dag tok jeg dataen fatt og søkte op de forskjellige heklebegepene. Det lå mange fine filmklipp på nettet så det hele ble en enkel affare når jeg bare satte igang.









Dagene på sykehuset er over. Kuren gikk inn som den skal, så nå er det bare å satse på få bivirkninger slik at vi kan ha litt feriefølelse med barna. Vi skal ikke ha ferie før om lenge, men skoleferien er jo begynt uansett.
Jeg skal ha enda en kur samt bilder og evaluering før vi kan reise på tur. Sukk, trodde dette var siste kur før ferien, men det blir stadig endringer.. Men pytt, før eller siden kan vi reise på tur vi også...
Og siden jeg var på sykehuset fikk jeg inspirasjonsblader av min kjære. Likte alle bladene godt, hver på sin måte.

Ingen kommentarer: