søndag, juni 26, 2011

Spraglesokker.


Spraglesokkene er ferdig. Det har de forsåvidt vært noen dager, men så var det det å få tatt bilder...
Etter å ha sett diverse flotte sokker på diverse blogger har jeg jo lært at sokker skal presenteres med bilder der sokkene presenteres med sko i passende farger.
Det ble ingen lett oppgave da disse sokkene går i brunfarger, men dette var det nærmeste jeg kom.













Sokkene er strikket i Austerman Step med Aloe Vera og Jojoba oil. Et godt garn å strikke i, og sokkene ble både myke og gode. Flettemønsteret ble jeg inspirert til å strikke etter å ha sett de nydelige "Rødstrømpene" på A`s Almanakk.














Sokkene er strikket til minstemann, men han eide ikke sko i brunnyanser. Dermed måtte pappaen sko lånes, men det blir nok noen år før minstemann vokser inn i de skoene...

5 kommentarer:

LivM sa...

Tøffe sokker !

hisae sa...

Så flotte sokkene ble

Tove sin strikkeside sa...

kjempefine sokker

ANNEPÅLANDET sa...

Haha, fine sokker og sko! Skoa er viktig, vettu. Nå er jeg på jakt etter noen sko som kan matche de lilla sokkene jeg holder på med nå, ikke lett... :-)

Stakkars vovsen, ikke greit å ha vondt og ikke kunne forklare hva det er. Håper det går bedre nå. Ha en fin uke - både du og hunden!

mimouna sa...

Fine sokker. Har fotografert sokker i dag jeg også, men uten sko. Selv om de matcher gummistøvlene mine. Hadde ikke blitt så mye sokk å se på de bildene da, hihi.

Bare gi en lyd hvis vi skal se på Elf Clobber, bortsett fra i morgen har jeg ingen planer.