onsdag, juni 08, 2011

Projo-sokker.


Bittami har designet et nydelig sokkemønster til
Projo Jeg måtte bare strikke sokkene med en gang jeg fikk mønsteret. Det er bare så nydelig...




Mønsteret er lett å følge, og godt skrevet. Må innrømme at jeg tolket starten litt feil, så bråtet er ikke helt som det skal bak på foten, men det kan ikke klandres mønsteret. Bare jeg som var for ivrig med å komme igang, og ikke leste gjennom hele mønsteret...















Er ikke dette mønsteret bare helt nydelig? Her sees halve fronten og halve baksiden.
















Det nydeligehjertemønsteret på forsiden av foten.











Jeg har ikke brukt orginalgarnet. Mønsteret er laget til Projo sitt eget sokkegarn, og kjøpes sammen med mønsteret.


Jeg måtte bare prøve mønsteret med en gang jeg fikk det og derfor brukte jeg garn jeg hadde liggende.

Garnet er Sisu, selvfarget med cool aid. Veldig fornøyd med fargene og sjateringene.


Pinner 2,5mm

Mønsteret heter forøvrig "I heart Projo".





4 kommentarer:

Unknown sa...

De ble alldeles nydelige Hobbyvenn.
Jeg har så vidt begynt på mine.

Bodil sa...

Det var eit vakkert mønster, og sokkane var heilt nydelege :)

Nunnas verden sa...

SÅ nydelig et mønster og deilig farve på sokkene ! :))

MayM sa...

Så lekre sokkene din bel. Mønsteret er bare helt nydelig.