tirsdag, januar 01, 2013

Godt Nytt År!

 Jeg vil få ønske alle som er innom bloggen et riktig Godt Nytt År. Her har vi hatt en rolig og fin jul og nyttårsfeiring, alt tatt i betraktning...
 Pepperkakebygden vår har blitt så liten nå, med bare to hus, men det er vel slik det er på bygdene nå. Det er utflytting og da blir det færre igjen hjemme til å holde hus og grend i hevd.. Men koselig er det uansett. Det er minstemann som har pyntet huset til venstre, og min kjære som har pynet det til høyre. En kjær, og koselig førjulsaktivitet.
Millie var bare 8 uker i fjor jul, så alt opplevdes som nytt i år. Hun snuste veldig på juletreet da vi hadde pyntet det på lillejulaften, men etter det lot hun alt være. Ingen ugagn eller noe spesielt ¨passe på.
Nyttårsrakettene i gårkveld brydde hun seg heller ikke om. Litt forundret over bråket til å begynne med, men så virket det som hun glemte alt sammen.

Da ønsker jeg alle et riktig spennende og godt år med mange kjekke utfordringer på håndarbeidsfronten... Jeg har meldt meg på luealongen på Hobbyboden og skal i tillegg minske garnlageret.. Flere alonger blir det sikkert også, men det vil tiden vise.

1 kommentar:

StrikkePia sa...

Godt Nytt År til deg og dine også!! :-)

Kjekt at noen lager pepperkakebygd også. Ikke bare byer. Viktig å holde bygdekulturen i hevd!! :-)

Det er fantastisk å ha hunder som ikke bryr seg om nyttårsrakettene. Eller annen smelling som f.eks. torden. Vi har hatt et par hunder som har vært livredde både raketter og torden. Og det er slitsomt, både for dem og oss eiere!! :-)