fredag, januar 04, 2013

Lue og Sjal ferdig.

Blogger vil ikke dele bilder i dag, så da får jeg komme tilbake til det etterhvert.

Men lue nr 3 i luealongen på HB er ferdig. Strikket i restegarn Heilo og Per Gynt. Greit å få brukt litt av alt restegarnet jeg har..

Så over til mitt aller styggeste strikketøy noensinne... Hvertfall etter min mening.

Jeg fikk 3 nøster med Puddelgarn fra min hemmelige Uvenn på HB denne runden, og det hadde jeg gledet meg til å bruke.

Er jo Puddeltilhenger av de store. Puddelen er den perfekte hund etter min mening. Og med en myk, god og krøllete pels. Og slik ser puddelgarnet fra Drops ut også. Men der stopper også likheten! Huff for et garn. Helt rett å sende det avgårde i en uvennpakke ja.

Garnet stikker, er helt umulig å strikke med, og blir slett ikke så fint heller. Men morsomt å prøve det da. Desverre har jeg bare brukt 1,5 nøster av garnet, så jammen må jeg igang å strikke noe mer med det. Men det blir ikke enda.

Nå er jeg igang med lue nr 2 i luealongen. Herlig å strikke med normalt garn..

Får ikke lagt inn bilder i dag heller, men de er lagt inn på Ravelry.

BILDER KOMMER SÅ SNART BLOGGER VIL DELE....

2 kommentarer:

mimouna sa...

Da får vi bare vente til Blogger vil samarbeide igjen. ;) Jeg har strikket kanter med Puddel en gang, det funket fint. Men det var ikke noe godt å jobbe med nei.

2ne sa...

Blir spennende og se bildene. Lykke til med puddel garnet ditt og ha en riktig god helg :-)
KLEM