tirsdag, juli 22, 2008

Jakke.


Husker du den rosa bomullsjakken jeg strikket for en stund siden? Jeg blogget den, men manglet knapper.. I går tok jeg meg i nakken og fikk endelig sydd i knappene.














Knappene er helt enkle med rose på. Det passet fint synes jeg, og mottaker er veldig fornøyd.















Jakken skulle egentlig strikkes frem og tilbake, men jeg synes det er så kjedelig. Så jeg strikker heller rundt og klipper opp etterpå. Da bør det jo strikkes et belegg til det som er oppklippet, men det hadde jeg ikke garn til. Derfor strikket jeg kanten andre veien og sydde på et belegg i jersey. Det fungerer helt flott for det har jeg gjort før... Ser jo ganske bra ut også, og det blir ikke så tykt som det hadde blitt om jeg skulle strikket et belegg.



Ingen kommentarer: