søndag, august 23, 2009

Ny inspirasjon...


Nå jeg holder på med arbeider som er litt kjedelig så er det alltid fristende å ta til med noe nytt. Siden traktorgenseren er ferdigstrikket der det er mønster, så er det mer eller mindre bare ensfarget rettstrikk igjen. det blir kjedelig i lengden og det er fristende å begynne på noe nytt. Da er det veldig kjekt når det kommer inspirasjon i posten, eller i handlekorgen... De nye Stoff og Stil-katalogene kom for noen dager siden, og der var det mye som fristet. Pandurokatalogen kom også samtidig, og der er det en bestilling på vei allerede...
De tre andre bladene fant bare veien oppi handlekurven en dag jeg var ute.


PaperCraft er et blad jeg ikke pleier å kjøpe, men denne gang var det med noen søte stempler jeg ikke klarte å unngå. Ble veldig fristet til å sette meg ned å lage kort, så det blir nok gjort en dag i uken vil jeg tro. Mange fine inpirasjonsbilder i bladet, samt i bladet "Et trykk" som jeg kjøper en gang innimellom.







I bladet "Quilting" var der to tepper som jeg falt for. Jeg har planer om å komme igang med symaskinen igjen nå i høst, så da står tepper på planen. Dette teppet passet fint inn i mine planer. Synes det var så fint både i mønster og farger.













Dette teppet likte jeg også godt. Kan tenke meg å lage det i blåfarger tror jeg.

1 kommentar:

Pinnepenn sa...

Kjekt med litt inspirasjon, her var det jo mye fint. :)