mandag, august 31, 2009

Sokker og sommerminner.



Etter at jeg fikk mer garn (byttet med Bergitte), så kunne jeg fortsette på Puddelsokkene.
Den første sokken strikket jeg på to rundpinner, mens den andre strikker jeg med 5 pinner som jeg vanligvis gjør. Det blir litt forskjell, og faktisk er sokken med to rundpinner den gjevneste.
Blir nok flere sokker med rundpinner ja...




Ellers har dagens jobb (utenom klesvask og vanlig husstell) vært å skrive ut bilder til barna. Vi har vært på mange turer i sommer og barna koser seg i ettertid med bildene. De pleier å lime inn bilder i egne album, men så er det jobben med å skrive ut alle bildene da. Tre barn, tre album, mange turer og opplevelser i sommer, betyr mange timers arbeid...


Men i ettertid så er det veldig kjekt å se tilbake på sommerminnene barna har. De skriver egne kommentarer og klipper og limer i egne album. Et av de største sommerminnene til jentene var nok da de fikk møte Erik og Kriss...



Ingen kommentarer: