fredag, september 11, 2009

Helgefred.


Det er fredag og barnefri helg.

Huset lukter helgerent og vi har funnet roen etter nok en aktiv dag.

Dagen startet med vanlige fredagssysler som å skifte på senger, vaske klær,... osv. De fleste kjenner nok til den slags sysselsettinger, kjedelige jobber hver for seg, men herlig når de er ferdig.




Rosene fikk jeg av min kjære i dag, er de ikke flott? Store, og aldeles nydelig i en herlig farge.











Dagens spennende begivenhet var legetimen. Jeg tok ny ct av mage- lungeregionen tidliger i uken, og i dag skulle jeg få svaret. Ved forrige legebesøk mente legen at det var nokså sannsynlig at jeg etter dette legebesøket skulle igang med ny omgang med cellegift siden to av flekkene på lungen hadde vokst. Men i dag kunne hun fortelle at det var fremdeles ikke nødvendig med nye kurer. Flekkene hadde stort sett holdt seg stabil uten vekst, og noen hadde blitt mindre denne gang også. De forstår ikke helt hva som skjer med "flekkene" mine, men så lenge de ikke vokser så klager ikke jeg....



Disse herligheten fikk jeg forresten også av min kjære i dag. Egentlig skulle jeg kjøpe meg noen helt andre støvletter som var både mer varm og praktisk til hverdags, men da vi så disse var det ikke snakk om å gå forbi uten å prøve. Og har en først prøvet noe en allerede liker, vel, da er jo løpet kjørt.... Når da min kjære betaler før jeg får plukket lommeboken ut av vesken, vel da kan jeg jo ikke annet enn å takke og glise resten av dagen. Tusen takk min kjære!









Er de ikke bare helt supertøff? Og skinnet er så mykt og godt.... Og neida, jeg pleier ikke oppbevare støvlettene på bordet...

God helg til alle dere som er innom bloggen i helgen!

14 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Så flott da:-) Veldig gledelig å høre at CT'en gikk så fint!
Og støvelettene var så fine at de gjerne kan stå på bordet...hehe:-)
Ha ei nydelig helg!

Birgitta sa...

Vilka vackra rosor du fått och stövlarna är så läckra. Jag har tittat runt lite på din sida och hittat många fina ting.
Ha en skön helg.
Kramis Birgitta

hisae sa...

Så flott at ct var positiv, ikke rart du fikk støvler og blomster etter en sånn gledelig nyhet.
Ha en trivelig helg

Brit Strikkenerd sa...

Så godt å lese at prøvene var så fine. Og klart at de støvelettene skulle du ha, kjempe stilige.
Artig at dere også har hatt hunder med navnene Tinka og Toya.
Vi er utrolig glad for å fått hund igjen her i huset:)

Turid Holm Flaa sa...

God helg til deg også. Så flott at det gikk bra idag. Skjønner godt at du er fornøyd med dagens kjøp, de må være ypperlige både til bukser og skjørt, stilige..

MayM sa...

Så gledelig hobbyvenn at du ikke trengte ny runde med cellegift nå. For noen flotte støvletter du har fått også.

LivM sa...

Stilige støvletter og nydelige roser du har fått. Men det mest gledelige var jo meldingen fra legen. Det var supert. Vi fortsetter å krysse fingre da!! Ha en super helg!

Berit T sa...

Nydelige roser, og støvlettene var stilige!

Og så var det godt å høre at CT`en gikk bra, så får en håpe at flekkene fortesetter å minke.

Spennende med det fargede garnet, gleder meg å se hvordan det blir.

Og den drueklasen ble fin. Kjøpte for mange år siden en slik brikke av korker, men da var det brukt stoff og sydd på og pålimt filt på undersiden.

Ha en fin og avslappende helg.

Pinnepenn sa...

Så gode CTnyheter. :) Stilige støvletter og vakre roser, det er hyggelig å bli litt skjemt bort. :)

Hannes hage sa...

SÅ godt at kontrollen gikk fint.
Skjønne blomster, og lekre støvletter. Ha en riktig fin søndag.

Elisabeth sa...

Nydelige roser og absolutt herlige støvletter. Gratulerer med gode nyheter fra legen. Blir så glad hver gang du har positive resultater. Ta vare på deg selv og kos deg...

medina sa...

Godt med gode nyheter:) Ha en strålende uke.

Elin sa...

Knall tøffe støvletter, godt at du slipper cellegift :D

mimouna sa...

Det aller beste her var jo de gode prøveresultatene, men roser og nye lekre støvler er ikke så verst det heller!