søndag, september 27, 2009

Scrappe-kveld.


Jeg var på scrappe-kveld med husflidslaget i uken, og ble skikkelig inspirert. Der fikk vi også opplyst om hvor der fantes scrappe-/kortbutikker her i nærheten. Jeg kjennte ikke til noen av de fra før (2 stykker)...
Hm, på lørdag var jeg innom den ene. Her er bare litt av det jeg kjøpte. Resten la jeg faktisk på plass da jeg kom hjem, og glemte å ta bilde.






På scrappekvelden skulle vi lage 2 Lo-er. Ingen av de er helt ferdig, men lengre kom vi ikke denne kvelden. Det viktigste var å lære teknikker for hvordan en kunne gjøre det.
Her har vi lært å legge farge rundt kanten av kartongen, farge blomster og blonder, pynte med bølgepapp og merkelapper.... Det mangler tekst, men den kommer. Morsomt.







Her er det også farget rundt kanten, hjertet er laget med sjablong og stempel, svirlene er stemplet på i kantene, bildet er pusset med sandpapir....
Her mangler også tekst, samt et lite bilde til.

Nå er det bare å angripe feriebildene på samme måte....

Ingen kommentarer: