tirsdag, september 08, 2009

Kakebursdag...


Nå er det desverre lenge siden bloggen ble oppdatert. En uke er lang tid, men det har vært så travle dager at bloggen har blitt nedprioritert desverre.
Hva har så skjedd i denne tiden? Vel, igrunnen ikke så mye spennende, men bare tidkrevende.. Jeg har ryddet arbeidsrommet vårt og fått et litt bedre system. Det tok jammen meg en uke alene... Bilder kommer.
Ellers så har jeg bakt noen kaker. Dette er en kake bestillt av minstemann.




Når det gjelder han så er det biler som er det helt store. På tur i sommer fant jeg noen herlige cacas-lys med biler og de ble brukt her.










Det aller flotteste hadde nok vært om alle lysene hadde vært kjøretøy, men til ca kr 20 pr lys så fant jeg ut at 4 fikk holde denne gang... Populært ble det i allefall.











En av de andre kakene jeg bakte i samme anledning var Boston-kake. Herlig.
Sukkerbrød dynket med appelsin og fyllt med romkrem. Oppå kaken er det sjokolade og mandler.

Ingen kommentarer: