onsdag, august 15, 2007

Hemmelig venn pakke!


I går kom det pakke fra min hemmelige venn på Hobbyboden. Veldig flott pakke med to nøster finull, lommetøfler, tre poser kaffe, en kjøleskapsmagnet og et nydelig kort! Tusen tusen takk min hemmelige venn, jeg ble veldig glad for pakken og all omtanken som ligger bak.










Se de tøffe knappene på lommetøflene! Falt helt i staver jeg, utrolig tøffe i disse skolestart-tider!










Kjøleskapsmagneten ble hengt på kjøleskapet med en gang. Helt i min "gate".












Dagen i dag skal bli brukt til bunadssøm. Så i sted, før jeg gikk på dataen, så laget jeg meg en kopp med vaniljekaffe fra min hemmelige venn. Du verden så god den var! Dette blir nok min "kose-meg-kaffe" fremover vil jeg tro... Må bare finne ut hvem som selger disse....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så kule de knappene var!
Lenge siden jeg har vært innom bloggen din. Mye flott å se på. Skal nok titte innom litt oftere ;-)

Leopold Crackstein sa...

Hei! Er du en hobby-blogger fra VGB.no? Jeg ser blant annet at noen smykkebloggere derfra har registrert blogspot-bloggene sine på bloggby.com, så det er jo veldig hyggelig.

hobbyvenn sa...

Velkommen skal du være lilefix. Bare koselig at du titter innom vet du...