mandag, august 06, 2007

Rosa 2 og 3..


Denne kjøkkenkluten har jeg visst ikke lagt inn. Det er lenge siden den var ferdig, men tenkte jeg skulle legge den inn siden jeg la inn starten. Du må jo ikke tro jeg bare begynner på diverse og ikke fullfører... *hehe*
Strikket i et eller annet bomullsgarn som jeg desverre ikke husker navnet på nå, men det er hvertfall fra en hemmelig venn en gang. Strikket på pinne 4.








Dette er mine restesokker i sokkealongen på HB. Synes fargene passer fint sammen. Garnet aner jeg ikke hva heter, men det er ullgarn med noe syntetisk hvertfall. Det er forresten 3 forskjellige typer, men de har samme tykkelse, og sokkene strikkes på pinne 3,5. Mønsteret på borden fant jeg i sokkeboken som jeg viste lengre nede på siden, men ellers er det fri fantasi..

Ingen kommentarer: