fredag, januar 11, 2008

En litt tøff undersøkelse..



Vel, vel, skal jo ikke klage... Ikke var det vondt, ikke var det farlig, ikke var det for varmt eller for kaldt, så hvorfor kalle det for en tøff undersøkelse? Vel, for endel år siden hadde jeg klaustrofobi, og denne maskinen var mye mindre i diameter innvendig enn det jeg trodde... Måtte kjøre noen ganger inn og ut før jeg våget å la det stå til.. Å ligge inni en slik trommel i over en halv time stod for meg som nokså tøft.. Men siden det likevel ikke var nødvendig med kontrast i armen, så ble vi ferdig på 20 minutter. Klaget ikke over det akkurat...

Pyse? Jada, vet det nok. Og min kjære mann var med på hele undersøkelsen og stod i "hodeenden" og strøk meg på hodet. Stakkers han som har bihulebetennelse og allting, kan stole på at den karen stiller opp!

Nå er det bare å krysse strikkepinner, fingre og tær for at alt er i skjønneste orden...

7 kommentarer:

Unknown sa...

ja det er ikke noe morsomt med den trommelen,nå håper jeg det gikk bra og krysser fingrer og strikke pinner for deg.
Et utrolig morsomt teppe du har sydd til en fotballgutt. Og sokkene var tøffe. Ha en fin helg og lykke til:-)

Anonym sa...

Krysser fingere!!
Stor klem fra Lillesøster

Anonym sa...

ja... vi korsar stickorna och håller tummarna till max!!! För här i grannlandet är det att kryssa fingrarna, detsamma som att när man gör det så ljuger man... hm, konstigt egentligen... vi var ju ett land för inte SÅ länge sen ändå... att det ska vara så olika...
Må så gott... värmländskan... kramis och sköt om dig - här hålls tummar så de blir blå!!!

Anonym sa...

Krysser alt jeg har for deg!!

hobbyvenn sa...

Tusen takk! Det hjelper nok at vi er flere som krysser fingrene vil jeg tro.
Og bim, det er slik her også at om en krysser to fingre bak ryggen, så betyr det at en lyger. Men ellers så er det et godt tegn om en krysser fingrene for noen..

Irene sa...

Krysser i vei her også!!

hobbyvenn sa...

Tusen takk til deg også, det hjelper nok..