lørdag, oktober 23, 2010

Puh, alt bare bra...

Da har jeg fått svar på bildene av lungene og buken, og alt ser heøt fint ut. Ingen nye flekker og ingen har vokst i størrelse av de som er i lungene fra før. Blodprøvene er også veldig bra, så dette ser fint ut. Det var en stund nå der jeg lurte på om cellegiften virket i det hele tatt siden jeg merker så lite til bivirkningene denne omgangen, i motsettning til i fjor. Og legen kunne fortelle at i fjor hadde jeg hatt alle de bivirkningene de kjenner til, og noen nye i tillegg...

Nå blir det 2 nye omganger med behandling (6 uker altså), før det skal taes nye bilder og ny vurdering.

Jeg er selvsagt veldig godt fornøyd med resultatet og satser på 6 nye uker med kur, aller helst med bivirkninger à la de jeg har nå. Noe merker jeg jo, men det er ikke mye å klage over. Det mest tydelige er det runde ansiktet som er på vei igjen. MEn så lenge ejg slipper all den væsken jeg hadde i vinter så skal jeg ikke klage.

Takk for koselige meldinger og gode ønsker fra dere, det støtter veldig!!

4 kommentarer:

medina sa...

Det var godt å høre at alt er bra med deg. Håper du får en fin førjulstid.

Bodil sa...

Skjønar godt du har vore spent, og at du pustar letta ut no! Lykke til med vidare behandling :) Klem

LivM sa...

Der ser du, det hjelper at så mange krysser fingrene for deg. Dette var godt å høre. Lykke til med behandlingen i tiden fremover!

lise sa...

*klem*