fredag, desember 03, 2010

Alt bare bra.


Her er bilde av gavene jeg fikk 1. og 2. desember av Benedikte, min julekalendervenn. Herlige Silja blir nok sokker etterhvert tenker jeg. Og de fine pennene kommer til god nytte nå når jeg skal igang med å lage og skrive julekort...
Ellers så har jeg vært hos lege og overlege i dag for å få svar på bildene jeg tok på mandag. Og bildene viser ingen vekst på flekkene, ingen nye flekker, ingen tegn til væske på lungene og heller ingenting skummelt i buken. Med andre ors så er alt såre vel. Kurene virker som de skal og jeg kan fortsette med de samme medisinene. Veldig greit nå når jeg tåler kurene bedre enn i fjor. Da hadde jeg så mange bivirkninger at jeg kunne krysse av på hele listen over kjente bivirkninger (og endatil hadde jeg noen nye som de ikke visste om...) Nå blir det kur to mandager til, og så blir det juleferie til over nyttår.
Ønsker alle som er innom en riktig fin førjulehelg!

8 kommentarer:

mimouna sa...

Å så bra! Kjempegode nyheter. Ingenting kan vel være bedre enn at kurene virker uten alle de fæle bivirkningene du hadde sist. Da kan du nyte dagene som ligger foran deg!

Therese sa...

Veldig, veldig bra!
Krysser fingrene og sender gode energier <3

Ta vare på de gode følelsene!!

Klem fra Therese

Bitt@mi sa...

Ååå, det var godt å høre:-))) Og flott at du ikke har plager av kurene denne gang. Men det ser vi jo på produksjonen og arbeidslysten - du er jo sprek som en fole:-) Veldig bra!
Ha ei koselig advent videre, og klem fra frua i Meisebo:-)

StrikkePia sa...

Så flott gave du har fått. Og så kjekt å høre at det går bra med deg. Kjekt at du slipper unna bivirkningene av kurene du får.

Ha en fin helg!!

amylin sa...

Så fine kalendergaver. Så bra at kurene virker uten alle de ekle bivirkningene! God helg!

Fru Keilegavlen sa...

Flott gåve du har fått. Kjekt å høyre at det går bra med deg. Ha ein fin 2. søndag i adventskveld. :)

Guri sa...

Så godt at prøvene dine var bra!!!Det må jo være verdens beste julegave!!!
Ser du har laget masse fint siden sist jeg var på besøk hos deg :) Ønsker deg ei fin uke :) Klem :)

Knutine sa...

Hei:-))
Håper at disse kjempefine nyhetene vedvarer.
Er imponert over din "stayer"evvne...

Stå på videre,og ha en flott førjulstid:-)

Mvh Wenche