mandag, desember 20, 2010

En aldri så liten krise...






Her sitter jeg og strikker og koser meg med votter på tykke pinner og med tykt garn. Fort går det og koselig er det. Men så sprakk idyllen... Pinnen knakk! Rett over på skrå, et pent lite brudd, men ubrukelig pinne...
















Jeg fant meg en vanlig bambuspinne og erstattet den ødelagte pinnen, men det er og blir ikke det samme. Får se om jeg kan få den erstattet etterhvert, men foreløpig får jeg klare meg med de 4 som er hele.
Jeg har strikket utrolig mye med KnitPicks-pinner og ikke hatt noen problemer på denne måten før. Dette er pinne nr 5, kanskje de er mer sårbar når de blir så tykke?

1 kommentar:

Berit sa...

Har brukket mine pinner jeg også, men jeg kan ikke skylde på pinnene, for jeg satte meg nemlig på dem. :) De ble fort erstattet, for det er de beste pinnene jeg har, uten tvil.