onsdag, desember 22, 2010

Mer mat og gaver.


Her i huset er alle julekjeks mest populær før julen setter inn. Noen såpass populær at svinnet er litt vel stort... Denne boksen er nokså stor og var helt full, men likevel ser jeg bunnen nå...

Dette er gave nr 21. Et flott stoffstykke som helt sikkert blir til noe fint med tiden.

Gave nr 20 var servietter. De skal få pryde bordet i julen.


Jeg er ferdig med all matlaging før julen. Dette er det siste som ble laget, risboller. De er så populære at de kan ikke lages før helt til sist.


Delfiakaken er også populær så den ble også laget nå til sist. Den får nok ben å gå på når den sprettes julaften.
Som dere skjønner så er formen fin. Jeg merker lite til kurene og holder tempoet oppe som vanlig. Minstemann har vært hjemme med forkjølelse den siste tiden, men nå er han fin igjen. Jeg har "arvet" forkjølelsen , men det er bare neseforkjølelse så det går fort over.



7 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Nam, nam - hos dere er alt klappet og klart, og ingen skal gå sultne i jula:-) Så mye du/dere har rukket i år, jeg blir julegrønn av misunnelse:-)
God jul igjen, og kos dere!

mimouna sa...

Mye godt her ja. Og det er vel nå de smaker best, senere er man for mett til småkaker. Kos dere masse!

MayM sa...

hehe.. kjenner igjen det med svinnet i fra kakeboksene når det gjelder spesielle kaker i tiden FØR jul.

Ønsker deg og dine en riktig God Jul. Kos dere masse.

amylin sa...

Nam, det så godt ut! Kom på at delfiakake må jeg ha. Ha en god jul!

Vibbedille sa...

MASSE herlig kos inne hos deg ;))

Håper formen din holder seg og at du får en herlig Jul sammen med dine kjære!

KOS deg masse og NYT dagene!

HO HO HO

Go`Juleklem fra Vibbedille ;))

Britt Helen sa...

Snartur innom for å ønske deg ei god jul og et godt nytt (sy)år :)

LAs masker sa...

Oioi - her var det mange deilige kakeslag! Ønsker deg ei riktig god jul! Kos deg masse :)