fredag, desember 17, 2010

Flere gaver...


Pakkekalenderen er like morro å åpne hver kveld. I går var det en stor pose med herlige grønne knapper i mange størrelser. De kommer nok til nytte etterhvert. Den ene sorten tror jeg faktisk skal brukes til noe hemmelig nå før jul...

I går kom pakke fra hemmelig venn på Projo også. En aldeles herlig pakke med spennende garn. Ingen av garnene har jeg prøvd før, men både Mirasol og New Zealand Lammeull har jeg lenge hatt lyst å prøve. Det var også med mønster på tovede tøfler til Mirasol. Synes garnet var så herlig at jeg vet ikke om jeg klarer å spandere det på toving, men mønsteret skal jeg nok teste ut i allefall. Tusen takk til min hemmelige venn. Vet ikke hvem det er ennå, men det var med noen hint som jeg skal sjekke ut etterhvert...

Ingen kommentarer: