fredag, desember 17, 2010

Produksjon...


Det er ikke stillstans i heimen fordi om bloggen ikke oppdateres så ofte med strikketøy altså. Her går pinnene varme hver dag. Men med mye å gjøre så blir det ikke så ofte jeg har tid til dataen. Og når jeg har tid, så er det liksom viktigst å få lagt inn alle de fine gavene fra Benedikte, min julekalendervenn. Men her er altså et sett med lue og votter som jeg har strikket i det siste. Strikket på tykke pinner og med herlig ullgarn fra Sandnes.

Enda en lue, men denne i fletter. Samme ullgarnet som den lyse, bare i blått med to striper nederst.


Enda en lue i samme garn som de to forrige. Denne i ribbestrikk. Det går utrolig kjapt å strikke disse luene, og de varmer godt på kalde dager.



Siste lue foreløpig, denne ble nettopp ferdig. Lik som den andre fletteluen, bare uten striper nederst.

Nå er det Lovikka-votter som er på pinnene. Bilder kommer senere.

8 kommentarer:

Rubia sa...

Så mye fint du har strikket! Helt nydelige votter.

Ha en fin førjulstid.

LivM sa...

Så mange luer du har strikket da! Nå skal det ikke fryses på hodet!Fine votetr og. Misunner deg den knappeposen i forrige innlegg. De er jo så vanskelig å finne knapper til forskj. plagg!

Wenche/chawo sa...

Så mye flott du har strikket.Ønsker deg og dine en kjempefin helg

Fit mum sa...

Så flotte luer! De var skikkelig kule!

LAs masker sa...

Duverden så driftig dame! Masse fint har du strikka også! Ønsker deg ei fin førjulshelg!

Torild sa...

Hei.Jeg er innom bloggen din med jevne mellomrom.Det vil si nesten hver dag.Har jo vært igjennom en kreftbehandling jeg også. Det er så flott å se at det går bra med deg.De flotte strikkevottene du har lagt ut i dag kunne jeg gjerne hatt oppskrift på. Hvor kan jeg finne dem ? Håper du og dine får en fin jul og ett godt nyttår.

Pinnepenn sa...

Så mye fint du har strikket. God jul. :)

hobbyvenn sa...

Tusen takk alle sammen. Vottene finne det mønster i boken "Strikk deg varm". De heter Lovikka-votter.