lørdag, desember 25, 2010

GOD JUL!


Så er julaften allerede over. Alle forbereselsene er over og vi kan kose oss med alt som er laget og forberedt i lang tid. Julekvelden gikk fredelig og fint for seg hos oss. God mat ble spist og gaver ble fordelt. Tror nok vi alle var svært så fornøyd da sengen ventet langt ut i de små timer.

Denne dekorasjonene fikk vi for en stund siden, men rosene var visne. Dermed bare erstattet jeg dem, og dekorasjonen ble som ny.


Pepperkakebygden vår har jeg visst glemt å vise i år. Her er den satt opp, men beboerne og diverse pynt er ikke kommet på palss. Husety i midten er ikke av pepperkaker altså..
Da gjenstår det bare å ønske alle som er innom bloggen en RIKTIG GOD JUL! Håper alle får en fin og fredelig jul.

5 kommentarer:

Dorthe sa...

å mye fin du har fått laget og ordnet med siden jeg var inne sist. Får vel ønske deg et litt sent god jul, men grunnet litt dårlig form er jeg først kommet på banen nå. Ha en fortsatt fin jul og et godt nyttår.

Guri sa...

Håper du og dine også har koset dere så langt i jula! pepperkakehusene var kjempefine!!!

Anonym sa...

Flott pepperkakelandsby! God jul og godt nytt år!

MayM sa...

Så er julen over for denne gang. Som vanlig har du laget til en flott jul for deg og dine. Jeg vil ønske deg et riktig GOdt Nytt År !
Håper virkelig du får litt fred for mye behandlig osv i året som kommer. Det fortjener du. Masse klemmer fra meg !

LivM sa...

Er innom for å ønske deg et riktig Godt Nytt År!