tirsdag, november 20, 2007

Inspirasjon.


Det var mer som kom inn døren her i dag... To blader med masse inspirasjon på en dag kan nesten bli litt mye av det gode... Har mange idèer på ting som jeg har lyst å lage...









Vi er godt igang med årets julekort-produksjon, så litt inspirasjon på den fronten er jo flott! Foreløpig har vi bare stemplet og malt motiver, men snart begynner den gøye jobben med å "montere" kortene. (Kreative kvinner)








Og disse julemusene bare må jeg lage. Synes de er bare SÅ søte... (Alt om håndarbeide.)

2 kommentarer:

Petunia sa...

Å, de musene var fine. Likte dem veldig godt....Abonnerte på alt om håndarbeide før, men det ble for mye syting etter min smak. Er ikke så flink til å bruke symaskinen og de tingene de hadde mønster på var langt over mine syevner. Jeg vet ikke om bladet selges i løssalg. De hadde et par år noen artige nissehefter før jul. De heftene hadde vært artig å ha..

hobbyvenn sa...

Syting? Min første tanke var: De syter da ikke i bladet, gjør de det da??? Så koblet jeg det... Joda, jeg er litt fjern om agen...hehe, forstod det etterhvert... Ting som blir sydd... Teskje-metoden er viss best her i huset for tiden...

Aner ikke om bladet kan kjøpes i løssalg, men det må da kunne ordnes på annen måte i såfall.. Du kan f.eks låne mitt om du vil?