torsdag, november 15, 2007

Tusen takk enda en gang...


Denne nydelige buketten kom på døren i dag. Den er fra nettvenner på Projo-forumet. Er ikke dette også noen fantastisk flotte blomster? Jammen er jeg heldig oppi det hele som har så mange som ønsker meg vel og som tar seg tid til å tenke på meg... Kan bli tankefull og rørt av mindre.
Tusen takk til alle dere som har vært med på denne buketten, den er helt nydelig. Et bilde kan ikke yte den full rettferdighet, men ivertfall et lite innblikk i farger og fasong kanskje...
Projo-forumet er et forum under Projoprodukter som selger diverse hobbyartikler ++. Forumet har en unik tone der alle har omtanke for hverandre og der jeg aldri har opplevd noen som helst form for krangling eller irettesettelse av noe slag.
Vi som er med der er nok spredd i alder og erfaring, men har det veldig koselig sammen. Foreløpig er det ikke så alt for mange medlemmer, men det øker sakte men sikkert. Og uansett antall så er det et flott samhold og mye støtte å hente for den som trenger det.
Det finnes flere alonger på forumet også. Jeg er med på sokker og votter.
Angående min situasjon så er det ikke noe nytt. Jeg merker jeg er nokså utålmodig etter å komme igang med undersøkelser og operasjon. Operasjonene haster jo ikke egentlig, men det er nå greit å bli ferdig med det likevel.
Det at jeg er blitt en kreft-pasient liker jeg ikke, men må selvsagt godta det uansett. Har prøvd å venne meg til tanken, men synes det høres skummelt ut og vil helst ikke tenke for mye på det.
Heldigvis preges dagene av mange faste rutiner og andre aktiviteter. Og i det store og hele så har jeg det helt fint. Mann, barn, familie og venner er med på gjøre det slik. Og alle dere som sender en hilsen er også med på å gjøre dagene fine. Har ikke tenkt over det selv når jeg har lagt igjen en hilsen på en blogg hvor mye den kan bety, men den gjør faktisk en forskjell!
Så tusen takk for hilsener og klemmer som jeg har fått!

9 kommentarer:

Jane sa...

Flotte blomster du har fået, både den her og de andre i forrige indlæg. Godt at du har gode venner som tænker på dig i din svære situation. Kan godt forstå du er utålmodig efter at komme i gang med behandling. Lykke til.
Kjempeklem jane

Anonym sa...

Hei hobbyvenn,Det er godt du likte buketten. Det er med omtanke og varmt hjerte vi alle har sendt deg denne hilsnen. Dette går fint, det er vi helt sikker på.

Hilsen administrator/Projo

Petunia sa...

Du har virkelig fortjent alle hilsene og blomstene! En nydelig bukett du hadde fått av projo! Kan godt forstå at du er litt "utålmodig" etter å komme i gang med operasjon og slikt. Krysser fingrene for deg!
Klem!

hobbyvenn sa...

Tusen takk. Har hatt en noe aktiv helg sammen med familien. Synes det er godt å ha andre ting å tenke på... Men egentlig så har jeg det fint. Er ikke av den typen så har så lett for å deppe, så dagene går både fort og greit. Men jeg merker jo at jeg er mer på vakt når telefonen ringer.. Håper, og håper ikke at de skal ringe fra sykehuset...

Anonym sa...

Så flotte blomster du har fått!
Tenker på deg. Takk for at du deler dine tanker og bekymringer med oss!
Håper du får en fin uke!

Anonym sa...

Fordi du fortjener det! Tenker masse på deg. Klem fra vivi

hobbyvenn sa...

Tusen takk igjen... Er så koselig med besøk og kommentarer på bloggen!

Anonym sa...

Hei Hobbyvenn!
Du fortjente alle blomstene du fikk, og jeg håper det hjelper deg litt i hverdagen å se på dem, samt lukte på dem.
Ønsker deg fortsatt lykke til og god bedring!
Flott genser du har lagt ut forresten, regner med at monteringen går unna også.
Klem fra Stjerna :)

hobbyvenn sa...

Tusen takk stjerna!