søndag, november 25, 2007

Så er det å vente da....

På fredag var jeg på CT-scanning. Startet dagen klokken 6.30 med å drikke 3dl saft med kontrast. Æsj, smakte saft med sterk anis-smak. Spesielt til frokost var dette tung kost syntes jeg. Vel, med tanke på hva kontrasten bidrar til så er det selvsagt ikke noe å klage over.
Utover morgenen drakk jeg 1,5dl saft med kontrast hver halvtime frem til undersøkelsen.

På sykehuset ble det gitt kontrast i blodet også, før bildene ble tatt. Det var hverken vondt eller skummelt, og egentlig ganske raskt over.

Så må vi bare vente til svaret er klart, og dagen for legetime kommer. Egentlig ulidelig skummelt og spennende, men heldigvis føler jeg meg bra så da er det lettere å tenke positivt!

Litt håndarbeid blir det også gjort, men det har jeg desverre ikke tid til å legge inn i dag. Kommer tilbake til det i morgen.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det er godt du har kommet ut av ventetiden og startet med noe konstruktivt. Det blir spennende for dere alle når det gjelder svaret på CT undersøkelsen. Krysser fingre, tær og ben for deg. Dette går nok bra skal du se.

hobbyvenn sa...

Krysser alt vi har her også...

Anonym sa...

Godt at det skjer noe i alle fall. Håper på det beste for deg.*klem*

Anonym sa...

Tenker på deg og krysser alt jeg har!!

Anonym sa...

Jeg synes du er tapper! Krysser fingrene for deg:o)

Petunia sa...

Krysser fingre, tær, strikke og heklepinner og alt som kan krysses for deg!
*klem*
PS! Vet ikke om om bunaden blir ferdig til den 17. mai. Hun sa først ja til å lage bunaden siden den ikke trengte være ferdig til noen bestemt dato. Hun ville begynne på den til våren da hu var ferdig med andre bunader. Plutselig kom det en telefon om at hun var klar og etter at jeg var og tok mål i forrige uke, har ting bare rullet avgårde. Skjorten og forkle skulle jeg få før jul og broderingstingene skulle kjøpes inn i dag...Jeg håper at den blir ferdig...og jeg pleier å stå og se på toget ved Esso stasjonen i Skjoldskiftet - hvis vi ikke går med toget da....:)

hobbyvenn sa...

Så godt at vi er lfere som sitter "krysset"... Tusen takk! Petunia:Da har vi nok stått rett i nærheten av hverandre flere ganger sikkert.. Vi går i toget en stund og så går vi av ved Essostasjonen og ser resten derfra...

Anonym sa...

Hei Hobbyvenn!
Jeg ønsker deg også lykke til på fredag og krysser alt jeg har for at det går bra med deg den dagen!
Inntil da, får du kose deg som best du kan med dine hobbyer.
Stor styrkeklem fra Stjerna :)

Anonym sa...

Åh.. der har du vært og fått gjort undersøkelsen. Det er så vannvittig slitsomt og spennende når en venter. Krysser fingrene for resultatet.

hobbyvenn sa...

Tusen takk til dere to siste også. Ja ventetiden er slitsom, spesielt nå når det bare er snakk om en natt og en halv dag til... Gruer meg samtidig som jeg gleder meg. Godt å få et svar uansett resultat, men selvsagt krysser vi fingrene og håper på det beste! Takk til dere som er med å krysser fingre og har støttet meg i denne dumme ventetiden!