fredag, september 05, 2008

Flicker socks.


Da er sokkene ferdig. Et veldig greit mønster som det gikk raskt å strikke egentlig.
Garnet var godt å strikke med, og blir spennende å se om det holder seg i bruk. Det er 100% ull, så det kan nok bli en utfordring.. Men siden det er et sokkegarn, så er det gjerne måten det er tvunnet på som gjør at det tåler noe slitasje.











Her sees mønsteret godt. Siden det er såpass mye mønster så virker det som det vokser raskt når en strikker det. Ellers så synes jeg ofte at det går litt tregt å strikke sokker på pinne 2,5, men dette mønsteret var greit å strikke. Kommer nok til å bruke det igjen.

Mønster: Flicker socks av Cookie A
Pinner: 2,5
Garn: Cherry Tree Hill

Så da er enda en ufo ferdig. *klapper meg selv på skulderen* og setter igang med neste prosjekt...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelig sokkene dine ble. Jeg liker dette garnet og mønstret veldig godt.

Anonym sa...

Flotte sokker

Anonym sa...

Nyyydelige:-D
Men duuu...jeg har en award til deg jeg;-D

hobbyvenn sa...

Tusen takk alle tre. Ja garnet var herlig trulte. Så flink du er til å velge ut godt garn!