torsdag, desember 04, 2008

Sykehusdag 27.

Jeg hadde avtale om å stille til Ct 9.20 i dag. Veldig greit å få tatt bildene så tidlig, så blir det ikke så lenge å vente i løpet av dagen tenkte vi....
Bildene var ganske raskt ferdig. Litt trøbbel med å få satt inn veneflon, men det pleier de alltid å streve med. Jeg har så tynne årer så de strever med å finne de.
Etter diverse andre blodprøver på laboratoriet så var det bare å vente på legen... Etter 30 minutter kom legen og sa at vi bare kunne finne på noe annet å gjøre en stund, og komme tilbake ca kl 13 (3,5 time senere).
Dermed fikk vi handlet litt julegaver imens, og det var veldig greit.
Tilbake på avdelingen ventet vi ca en time før legen kom. Han mente det var stor sannsynlighet for at jeg skulle ha 3 kurer til.
Det er det jeg har trodd også. Vet ikke hvorfor, men har liksom hatt en følelse av at jeg skal ha minst 6 kurer... Resultatet av bildene får jeg enten i morgen på telefon, eller på mandag før neste kur.
Det gikk opp for meg at det er veldig liten tid igjen til jul, for hele neste uke går med til kuren, og så kommer uken etter der det ikke er så mye sprut i meg. Jeg putler på med et og annet, men det blir ikke det helt store utenom det vanlige. Så her er det snakk om å hive seg rundt og bli ferdig med det med det meste før kuren. Heldigvis er jeg godt i rute, så dette skal gå fint.
I morgen regner jeg med å få kjøpt de siste gavene som skal i posten, og så har jeg planer om å lage lammerull i morgen ettermiddag. Bilder kommer senere.

3 kommentarer:

Anonym sa...

EG mååå bare bøye meg for ditt pågangsmot altså!!!! Du er virkelig sterk må eg si!!! Beundrer deg dette! Eg skulle vært på sykhuset selv i går....men med krykker og 3 etg me isete trapper ble det dårlig med det....men eg har eg flott anestesilege og han ringte meg så eg fikk "konsultasjonen" pr telefon he he. Føler ikkje eg er i rute til jul...suk, men nå er det ferdig pyntet i heimenn da, håper å få baket noe i helgen, det er en uke for sent i tilfelle! Blir nok noe sukkerflesk he he og kokoskaker tenker eg, risnøtter er og enkelt og greit! Må bare blikvitt krykkene så skal eg nok svinge mel og sukker!! Men nå må du ha en herlig kosekveld og nyyyt den!

Klemog julekos fra Vibbedille

MirreVirre sa...

Det er utrolig hvor sterk du er asså! Også er det vel kanskje greit å gjøre ferdig det meste så fort som mulig ja. sånn tenker jeg å! Jeg har forresten begynt på skandinaviavottene nå, og jeg tok tipset om å bruke tynnere pinner. Det var jammen lurt! Lurer på hvor store de ville blitt på 3,5 jeg.
Ha en fin dag og helgen som kommer!

LivM sa...

Flott å lese at du fortsatt er ved godt mot, og tar alle påkjenninger med lyst sinn! Ser at juleforberedelsene går i høyt tempo hos deg, skulle gjerne hatt litt av det her! Ønsker deg en fin helg!