fredag, november 26, 2010

Kur 4, dag 8.

Beklager den sene oppdateringen. Her går dagene i ett for tiden.
På mandag fikk jeg kur4, dag 8. Det er altså en dobbelkur der jeg får to stoffer cellegift samme dag. Det går helt greit. Sitter så pent med mine iskalde frysesokker og frysevotter på og kan igrunnen ikke gjøre noe så lenge det pågår. Men med tv og godt pratelag går tiden fort uansett.

Jeg har som vanlig tatt mine "hyperpiller" de 4 dagene jeg skal, men det er ikke så mye hypereffekt i år som i fjor. Jeg hadde jo ordnet meg med strikkestol for disse 4 nettene jeg pleide å være nokså mye våken, men i år ser det ut til at det bare er noen timer en natt hver gang. Det er jo greit å sove om natten da, men de timene i nattens mulm og mørke var igrunnen veldig koselig. Og faktisk produktiv også.

Vel kurene går fremover og neste fredag er det ny evaluering av bilder som skal taes på mandag. Blir spennende å høre hvordan kuren virker siden bivirkningene er så mye mindre enn i fjor vinter...

Ingen kommentarer: