lørdag, november 06, 2010

Og sånn går no` dagan...

Kurene går sin gang og jeg har det fremdeles bra.
Med denne dobbelkuren har jeg faktisk bare hatt èn natt der jeg koste meg i stolen min om natten.. Nesten et savn hvis jeg skal være ærlig.
Det er jo ikke så ofte en kan sitte med håndarbeid i timesvis uten å ha noen som helst dårlig samvittighet for alt en skulle ha gjort. Men på nattetid kan en det, og jeg nyter det.

Men denne dobbelkuren virket litt roligere på den måten. Ikke slik at jeg har sovet hele nettene, men det har vært mer sove-våkne-sove-våkne, og lys våken klokken 5. Derfor har jeg bare lagt og slappet av og duppet av innimellom. Har ikke vært særlig trøtt på dagtid heller, så jeg har nok fått den søvnen jeg har trengt.
Andre bivirkninger er der jo også, men de er minimale i forhold til i fjor vinter så de bare hopper vi over.
Så alt i alt så går faktisk dagene stort sett som de gjør til vanlig, selv med cellegiftkurer innabords.

Ingen kommentarer: