onsdag, november 17, 2010

Underveis, og ferdig.


Da er alle bitene til midtfeltet på sengeteppet sydd sammen i lange rader. Jeg glemmer hver gsng hvor lang tid det egentlig tar å skjære ut og sy sammen slike biter. Men det er et koselig arbeid uansett. Nå er det å få strøket og sydd sammen de lange remsene, før jeg kan begynne på kantene utenpå. Jeg har ikke helt bestemt meg for fargevalget, men tror jeg kommer til å velge noen mørke farger slik at de tar opp farger i gardiner og rommet generelt.

Og nok et sokkepar er ferdig. Disse er strikket i en tråd Opal og en tråd Silja, på pinne 4.
Dette blir sokkepar nr 13 i Miniplungen. Altså halvferdig i forhold til målet på 26 par sokker på et år...

5 kommentarer:

Dorthe sa...

Nå er jeg på nett igjen og kan komme på besøk hos deg igjen.. Nei garnstopp...hva skal vi med det?? hi hi hi.. Mye fint du har gang i og lekre sokker.

LAs masker sa...

Ser ut til å bli ett nydelig teppe, jeg liker fargene godt!

Fru Keilegavlen sa...

Wow!! Her var det kome mykje flott sidan sist eg var innom. Flotte sokkar og vottar. Teppet blir knallfint! Hehe...og mykje flott garn. Sublime har eg aldri prøvd heller, ser deilig ut. Ønskjer deg ei fin helg.

2ne sa...

Du har kommet langt på teppet, lekre farger.
Mye flott garn har du også fått deg - en deilig følelse det. Å kunne ta på og kjenne på :-)

mimouna sa...

Det teppet ditt blir fint!

Tror jeg også må starte på noen sokkepar snart. På mystisk vis har nesten alle de 52 parene mine fra i fjor forsvunnet, sukk. Alltid noen som trenger sokker.

Flott garnfangst fra Stavanger. Klart man nå plukke med seg litt når man er like ved et slikt utsalg.