fredag, november 26, 2010

Mye på gang.


Her gårt det visst fryktelig tregt med oppdateringene for tiden. Beklager. Det er ikke fordi jeg er dårlig, snarere tvert imot... For det første har jeg angrepet kjøkkenet denne uken. Det går nå fra lys blått til Lys Toscana. Den fargen har vi i stuen også, så da passer de to rommene bedre sammen.
Vi har bestillt ny komfyr som kommer på tirsdag og da fant jeg ut da måtte jeg få malt kjøkkenet først. Malingen var innkjøpt for lenge siden...
Nå er det bare å få malt det siste strøket med oljemalingen på listene og dørene så kan jeg begynne å sette alt på plass igjen.
Ellers så har jeg holdt på med diverse hemmelige saker de siste ukene, så det kan jeg ikke vise mer av ennå. Det er jo den tiden på året nå da diverse ting blir laget i hemmelighet...

Enda mer hemmelig...


Jeg er så smått kommet igang med juleforberedelsene. Dvs dette er første omgang da. Tykklefser er godt, men det må nok stekes en omgang til om det skal holde til jul.
Tykklefsene smøres med en blanding av smør og melis, eller smør, melis og kakao.


4 kommentarer:

Grete sa...

Så flott kjøkkenet blir. Blått er fint. Fine strikketing også. Baking driver du også med. Du er flink :)

Rigmor sa...

Lys toscana er en flott farge,har den i ett av rommene. Lefsene ser veldig gode ut, skulle ønske jeg hadde takke, er så glad i sveler.

Ha ei fin helg :)

Emme sa...

Nydelig med lyst kjøkken og jeg ønsker inderlig vi får malt snart vi og :)Godt å høre du er bra etter forholdene! Klem

mimouna sa...

Flott at formen er så god at du kan sette i gang med slike store prosjekter. Blir nok fint på kjøkkenet. :o)

Det er jammen mange hemmeligheter som ikke kan blogges rundt omkring nå, det kommer nok et ras med blogginnlegg sånn ca 25. desember, hihi.

Solgte ikke så mye på messen. Nesttun sentrum er nok litt feil sted, folk tar helgehandelen andre steder. Men litt ble det i alle fall.

Ha en fin søndag!