søndag, desember 11, 2011

Endelig skikkelig igang med julekortene...

Her går dagene fort mor jul, og det er på høy tid å få avgårde julekortene. Da burde jo produksjonen av selve kortene vært ferdig for lenge siden... Det er de selvsagt ikke, men man skal jo følge tradisjonene... Jeg pleier alltid være ute i siste liten med et eller annet før jul, så dette er helt normalt. I år er det tydeligvis julekortene bl.a. Men noen er da ferdig, og faktisk sendt!

Siden jeg har planer om å lage temmelig mange julekort så må jeg lage noen av dem i serie. Da blir de litt like, men alle har sin personlighet likevel. Både mannen min og jeg har en favoritt. Det er nissen med hesten (det første bildet).

Skulle gjerne visst hvor stempelet kan kjøpes, men dette er et stempel jeg har byttet til meg for lenge siden, så jeg husker ikke hvem som har stemplet det. Vet du?


Enda et stempel jeg har fått. Liker også dette veldig godt.


Da er også sylterullen laget, kokt, skåret opp og kommet i frysen. Deilig med alt som er gjort.


Og den snille og gode mannen min kom hjem med en stor bukett med roser til meg på fredag. Er de ikke aldeles nydelige? Tusen takk enda en gang, min kjære.

7 kommentarer:

reSIRIkulert sa...

Det er ei lykke å motta julekort det er lagt så mykje arbeid ned i. Nydelege kort!

MayM sa...

Så flotte julekort u har laget. Forstår ikke hvordan dere klarer det !

MayM sa...

Så flotte julekort u har laget. Forstår ikke hvordan dere klarer det !

Linda sa...

For nokre fine kort du har laga. Kjekk mann du har som kjem heim med roser til deg.

Tika sa...

For noen nydelige julekort du lager! Heldige er de som får slike i posten!!

Sissel sa...

Så fine julekort du lager. De så virkelig forseggjorte og flotte ut. Heldige er de som får dem :)

2ne sa...

Nyyyyyydelige kort du har laget :-)
Enig med deg at det med hesten er flott - men snømannen er min favoritt :-) Lykke til videre med kortene dine.