søndag, november 02, 2008

En uventet glede!


Se denne nydelige blomsterbuketten som kom på døren i går ettermiddag!
Dette var helt uventet. Blomsten kommer fra to nettvenner jeg aldri har møtt i virkeligheten. Tenk å finne på å sende meg en slik flott oppmuntring uten videre. Føler meg så heldig som har så mange som tenker på meg av både familie, venner og bekjente. Tenk å få så mange oppmuntringer når en skal gjennom noe slikt som dette jeg nå gjennomgår. Er det noen sak å holde humør og mot oppe når en har så mange som passer på en og tenker på en...


Kan det bli mer fullkomment enn dette en mørk og grå lørdagskveld? Bukettern lyser opp i stuen og gir meg en herlig følelse av styrke og mot.










Roser min favorittblomst (i tillegg til Fresia), er det ikke flotte farger?











Buketten er så utrolig flott der den står på spisebordet, og på bordet kan dere se en liten eske med konfekt som også hørte med. Kan det bli bedre en lørdagskveld? Nei, dette var både rørende og flott. Tusen takk til
Vibbedille
og
Virtuella


Ta en tur innom disse bloggene, det anbefales. Men husk at er du lett å friste, så er dette to veldig produktive damer som rekker over det meste og frister svake sjeler som meg i ett sett... Bare ta en titt på bunaden som Virtuella syr, og alt det flotte som Vibbedillen strikker så skjønner du hva jeg mener....









5 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå koselig at den var kommet vel frem! Litt vanskelig å vite hva en skal gjøre i en slik situasjonmen syns jo at en fin blomst til oppmuntring var på sin plass he he

Håper du få masse gleder av den.Men du, de englene dine er jo bare sååå nydelige, og hvis du har vært i bloggen min så har du sett at eg har invistert i heklenåler, ligger disse englene ute på nett et sted? Hvis de gjør det, hadde du hatt orket å sende meg en link? De hadde vært perfekte til å invie nålene mine med ser du he he

Men kooos deg og ha en herlig søndag

Klem og kos fra Vibbedille

Anonym sa...

Hei, bare kjekt å være med å muntre opp litt. Det er du som gjør den store jobben i øyeblikket. Masse masse godbedring tanker fra Stavanger.

Petunia sa...

Så koselig av dem, men så er det jo to aller tiders damer også:)
Håper formen din er bra og du koser deg hjemme:)

hobbyvenn sa...

Tusen takk alle tre. Ja visst er dette to flotte damer, det visste jeg jo, men at de ville sende meg en slik flott oppmuntring var en stor overaskelse. Akkurat som den flotte blomsten du kom oppom med da jeg var operert første gang Petunia. Slike overaskelser glemmer en aldri, og de blir satt stor pris på...

Anonym sa...

For en fantastisk bukett! Litt sjokolade slår vel heller ikke feil på en lørdagskveld :-)