tirsdag, november 18, 2008

Sykehus-dag 22.

I dag møtte jeg på avdelingen klokken ni som avtalt, og da stod de i døren og tok imot. Innen 10 minutter var jeg i seng og en sykepleier var igang med å sette inn nål i veneporten! Snakk om il-behandling. Det var visst fordi det var deres feil at jeg ikke kom igang i går, så ville de hvertfall få fortgang på prosessen i dag... Så nå er jeg ferdig med første pose cellegift (og diverse andre småposer/flasker) og godt igang med neste.
Forhåpentligvis går det greit også denne gang med kuren, og foreløpig merker jeg hvertfall lite til problemer.
Dagen i dag har gått veldig fort. Mannen min har vært her nede i flere timer i formiddag, og i kveld kom han tilbake sammen med barna. Veldig kjekt å ha barna på besøk også. Minstejenta hadde med seg et fint kort ogto flotte nubbiperle-figurer som hun hadde laget, så nå kan jeg dekorere medisinstativet og sengen... Blir nok SÅ flott. Bilder kommer når jeg kommer hjem igjen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Nydelige votter du strikker på, gleder meg til å se de ferdig. Ønsker deg lykke til med behandligen:)