tirsdag, november 17, 2009


Dette har jeg kost meg med i dag. Adventskalendere er spennende å få, men jammen er det koselig å lage også.
Gavene hadde jeg smalet over mange uker, så i dag var det bare selve jobben med å pakke de inn. Nå er det bare spennende om innholdet faller i smak til den som skal få pakkene. I morgen er det igang igjen med samme jobb, da er det andre som skal få kalendergaver. Koselig tid dette.

Jeg pakker ikke gaver hele tiden altså. Når jeg setter meg ned så strikker jeg på denne. En dress til hunden som eldstejenta bare måtte ha til hunden vår... Blir ikke meg som kler på henne for å gå tur altså... Men dressen ser søt ut den, og det kommer selvsagt bilde av den med innhold når den er ferdig.

7 kommentarer:

LAs masker sa...

Så flittig du er! Heldig den som får denne spennende haugen med pakker... :o)

Turid Holm Flaa sa...

Oi så flink du har vært. Og så bra at du syns arbeidet med adventskalendergaver er hyggelig. Jeg vet nå ikke jeg, har planer om å begynne å kjøpe i morgen. Men syns det er litt vanskelig, syns det er vanskelig å finne en mellomting mellom noe som faller i smak og som ikke er for dyrt.

Ønsker deg en god uke videre.

Wenche/chawo sa...

Jeg syntes også jobben med adventskalender gaver er koselig.Det er en herlig tid vi går inn i nå,selv om det kan bli litt travelt til tider.Gleder meg til å se dressen med innhold,når den blir ferdig.

Elin Osa Søreng sa...

Så gøy med adventskalendere da :o) og artig med genser(?) til dogen! En genser kan faktisk være særdeles smart å ha på bikkja- spesielt om den er korthåra. Og også langhåra som skal i snøen.... Så putt klær på bikkja, du- og gå på tur :o)

Bitt@mi sa...

Du verden, her går det jammen unna i juleforberedelsene:-) Og jeg er full av misunnelse over at adventspakkene er ferdige:-)
Nydelig genser til vofsen:-) Og i tillegg så det ut til at han likte å ha den på!
Jeg har nettopp stått opp, og skal avgårde til en time hos legen nå. I kveld er det nattevakt - og sånn går nå dagene:-)
Klem fra meg!

Hanne sa...

Så stilig hundeplagg :D rå kult :D

LivM sa...

Oi, sier jeg. Du er jammen det driftig. Jeg husker godt hvor vanskelig jeg synes det var å finne ting til julekalenderne til jentene! Vofsen ser ut til å ha det fortreffelig. Morsomt med den hetta på!