tirsdag, november 03, 2009

Nytt garn nå igjen?


Ups.... Eh.... *sparker forsiktig med bena, lett rødmende*... Jeg kom visst til å kjøpe litt garn igjen.... Men til mitt forsvar så var det veldig BILLIG altså...

Dale hadde fabrikksalg i helgen, og jeg måtte bare sjekke hva de evt. hadde... Og de hadde garn ja.....
Synes jeg var flink som holdt meg til det jeg en garnsort. De hadde kilosposer med flere typer garn, men jeg styrte unna.
Det jeg imidlertid ikke klarte å styre unna var disse kveilene. Oppi kassen her ligger det 6 hesper med Lerke. Hver hespe er på ca 2 kilo. Jeg skal bare ha halvparten av garnet altså, som om det skulle bli så mye bedre.
Garnet kostet 100,-kr for hver hespe på 2 kilo så billig er det i allefall.


Ulempen med slike store hesper er at de må nøstes opp. Det er ikke mulig å dele de slik en kan med 100grams-hespene. Disse må nøstes opp fra starten. Og siden jeg bare skal ha halve hespene, så var det bare å gå igang å nøste....
Takk for hjelpen kjære, det gjorde jobben utrolig mye lettere når du deltok.
Foreløpig har jeg bare nøstet opp 2 kilo, så her er mye arbeid som venter...

3 kommentarer:

LivM sa...

Så mye flott garn da. Heldig er du som bor slik at du kan benytte deg av slike salg.

Bitt@mi sa...

Jeg må bare kommentere dette garnet - det var utrolig flott:-) Ja, du er heldig som bor slik til - og jeg er jammen heldig som kjenner deg:-) :-)
Skal skynde meg på posten i morgen med pakke til deg! Håper du blir fornøyd:-)

MayM sa...

Du verden, her var det mengder av garn. Godt å ha lager å ta av :)