tirsdag, november 03, 2009

Mye nytt.


Her har det blitt mye nytt i det siste...

Denne sjarmøren er det aller søteste nye. "Mor å` di" som det heter her vest, har kjøpt en ny valp. Er hun ikke nydelig?
Mia er en Tibetansk Spaniel på 5 mnd. De har allerede en hund til av samme rase. Hundene er både nydelige, snille og rolige så om en tåler litt hundehår så må dette være den perfekte familiehund.





Det tøffeste nye kommer her.
Det merkes at minstejenta er på vei inn i tenårene. Klær og sko er noe helt annet enn det det en gang var. Da kjøpte ne slikt for å holde seg tørr eller varm. Nå er det snakk om farger, mønster, mote, "kult", butikknavn... Egentlig bare helt mormalt, og veldig morsomt synes jeg. Vi er heldige som har barn med sunn fornuft så her er det ikke urimelige krav, men heller klare ønsker...












Minstejenta har lenge hatt sorte støvletter på ønskelisten, og en dag vi to hadde en "shoppingdag" så fant hun disse. De ble med hjem etter en kort prøving av andre alternativer. Synes de var knalltøffe til henne, og hun er svært så fornøyd selv.














Og det fineste nye denne tiden er disse rosene. De fikk jeg av min kjære til helgen. De ser flott ut og lukter herlig...

2 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Jeg må bare også få si at hvalpen var supersøt - gjetter at den blir midtpunktet i familien nå framover.
Ja, du kan skjønne at hun må få nytt fottøy, de er ganske kresne innimellom. Min på 15 er det også, samtidig så skjønner hun at det går en prisgrense på det meste. Og det setter jeg pris på:-)

Emme sa...

Herlig liten valp og Mia er jo søtt, like søtt som på vår Mia som blir 5 år i februar :)

Kule støvletter må til i disse tider og disse er jo lekre ;)

Teppet og bamsene koser seg ser jeg, herlig!!