tirsdag, november 10, 2009

Ferdig!


Da er jeg ferdig å nøste opp alt garnet jeg kjøpte på Dale.
Eller forresten, det ble visst 2 feil i den setningen...
1: Jeg kan byttes ut med vi... Mannen min nøstet opp det meste mens jeg holdt i tråden, det var vel igrunnen slik det var...
2: Alt garnet er heller ikke helt rett. Har 2 kilo grå-brunt igjen som ikke er nøstet opp...
På bildet ser det ut som de to rekkene med lilla er helt like, men det er de ikke. Den ene er mye lysere enn den andre faktisk. Gleder meg til å strikke av garnet, men det må visst være til over jul er jeg redd. Jeg har så mange planer for hva som skal lages før jul at jeg tror jeg må låne noen timer ekstra i døgnet fra noen. Noen som har noen timer til overs??

2 kommentarer:

bergitte sa...

Kjempe kupp du har gjort. Har dei annonse om fabrikk utsalget? Har vore der eit par ganger ,men det har liksom ikkje vore det store

hobbyvenn sa...

Dale har ikke så mye å skryte av i fabrikkutsalget til vanlig. Dette var et salg som var anonsert i BT. Tror de har det hvert år omtrent på denne tiden...