onsdag, februar 17, 2010

Litt syt og klag...

Bare et lite innlegg fort å vise at jeg er i live...
OL-alongen går sin gang, men jeg har ikke kommet noe lengre ennå. Den siste kuren slo meg litt ut. Dvs jeg er forsåvidt helt ok, men fingre og tær en skikkelig vonde. Det kjennes ut som neglebit hele tiden. Fingrene gjør at det er ubehagelig å strikke (slett ikke morro!) og tærne gjør at det er vondt å gå.
Jeg er ikke bekymret, for dette er kjente bivirkninger av cellegiften, men det medfører altså at jeg ikke får strikket noe videre for tiden.

Jeg skal no ta igjen endel av det forsømte etterhvert, men foreløpig er det nok med OL på tv, uten strikketøy. Kommer sterkere tilbake senere.

10 kommentarer:

Dorthe sa...

Uff da.. det er ikke noe godt.. Håper bivirkningerne tar fort slutt og du kan gå igang med strikkepinnene. Kos deg med OL på tv istedent:)

Pinnepenn sa...

God bedring. Strikketøyet er der når du blir bedre. :)

Emme sa...

Ta det litt med ro du, trenger ikke haste :) Om du ikke rekker å bli ferdig med den store genseren innen OL er ferdig gjør ikke det noe. Det viktigste er at du blir bra! Håper de smertene går fort over, det høres ikke noe godt ut!Klem

Hannesol sa...

Uff det hørtes ikke noe godt ut, håper det går fort over. Sender deg en godbedring klem :)

LivM sa...

Dette høres da ikke noe godt ut. Du får ta tiden til hjelp og kose deg med andre ting enn strikking. Det kan du jo ta igjen senere. Riktig god bedring!!!

2ne sa...

Ønsker deg god bedring. Du får nyte TV-tittingen og ta det med ro så lenge til du får det bedre med deg selv. Stooor klem til deg :-)

Silje sa...

Uff :(

Husk på at det ikke er noe som løper fra deg. Ta tiden til hjelp, og slapp av. Du får tidsnok strikket genser.

Smarie sa...

Strikkettøyet ditt ligger og venter på deg ;o) Ikke hyggelig å høre at du er litt slått ut Hobbyvenn, men ta vare på deg selv og ta livet med ro ;o) Klem sendes herfra

MayMs.hobbyblog sa...

Uff da.. når du tar pause DA er det virkelig vondt. Trøsten får være at strikkingen ligger og venter til du orker igjen.God bedring til deg hobbyvenn.

hobbyvenn sa...

Tusen takk for trøstende ord alle sammen. Dere er så søte og oppmuntrende... Jeg er bedre i dag, så da er det allerede lettere.