søndag, desember 27, 2009

23. og 24. Desember.


Da har jeg endelig fått surret meg til å lgge inn de to siste gavene i julekalenderen fra Hjerter. Hun har laget en helt utrolig flott kalender der gavene har vært både gjennomtenkt og supre.

Julaftens gave var nydelige roselys (roser er min favorittblomst) og en pakke med julestikker. (Visste du at lighteren vår va tom, og at jeg ergret meg for at jeg ikke hadde kjøpt stikker i vanlig størrelse?).



23. desember fikk jeg notatbok, med eget omslag. Endatil nicket mitt på den!















Slik ser den ut inni. Er den ikke flott? Denne boken skal jeg bruke til noe helt spesielt, kommer tilbake til det når den er i bruk.

TUSEN TAKK HJERTER for alle de flott gavene. Det har vært en flott førjulstid med så mange spennende og flotte kalendergaver fra deg.

Ingen kommentarer: