lørdag, desember 05, 2009

Garnkjøp kan føre til så mangt...


Mannen min skulle ut og hente 3 nøster Funny til meg i dag. Jeg skulle egentlig ha nøster med glitter, men det hadde de ikke, så jeg ba butikken legge av 3 vanlige Funny i ønsket farge. (Man sender ikke mannen i garnbutikken uten å ha snakket med selgeren først, det kan bli komplisert...) Glitteret får jeg fikse på annen måte.
Garnet skal brukes til en idè minstejenta og jeg har sett før.
Vel mannen kjørte avgårde, handlet det han skulle, og kom hjem igjen. Ikke noe spesielt ved dette. Det merkelige var at til å skulle kjøpe 3 garnnøster og bittelitt annet, så bar han temmelig tungt da han kom tilbake. Jeg tenkte ikke så mye over det. Det er jo den tiden på året da man ikke skal stikke nesen eller nysgjerrigheten alt for langt ut i været, så jeg fortsatte med mitt.
Garnposen fikk jeg rett etterpå, samt en stor pose med noe tungt oppi....


....nemlig denne! Snille, gode mannen min hadde kjøpt meg ny data. Ble helt satt ut jeg... Vel har den gamle knurret litt og selv bestemt når den vil samarbeide i det siste, men jeg regnet nå med å bruke den videre likevel. Nå er imidlertid den nye satt på lading og forberedes med mild hånd på et langt og godt samarbeid...
Er det noen sak å være på cellegift og ha et og annet å plages med når alle rundt er snille? Kjenner meg ørlite granne bortskjemt, men det er jo deilig også da.

Tusen takk min kjære!

Ingen kommentarer: