onsdag, desember 02, 2009

Julegaver.


I dag har jeg kost meg med å pakke inn diverse såper. Barna pakker sine egne på sin måte, og jeg gjør det på min.
Dette er et kjekt arbeid, som passer perfekt en dag når formen er litt slapp.
Dette ble mine favoritter.












Avispapir, litt tau og noen søte små kort passet bra synes jeg.











Eldstejenta og jeg laget oppvasksåpe en kveld, og her er det kommet på flasker og er merket.
Fargene stemmer ikke helt her. Vi måtte selvsagt lage lilla til adventstiden...














Noen flasker er dekorative og upraktiske, og noen er kjedelige og praktiske. Merkelappene pynter opp uansett...

5 kommentarer:

Hannesol sa...

Oj så masse deilige såper! Høres så koselig ut alt du og barna dine ordner og lager :)Mine har blitt så store og travle med eksamen/studier nå at det blir bare litt pusling rett oppunder jul. Ha en god uke videre!

Dorthe sa...

Så mye du har rukket og blogge. Kjempe lekre såper og kakeboksen blir vel for fyldt opp:) Ha en koselig da:)

Hanne sa...

Lekre saker!!!! Særdeles+ i karakter:-). Og veldig flott innpakning!!

hobbyvenn sa...

Tusen takk snille dere.

E sa...

Hvordan lage oppvasksåpe?