torsdag, oktober 16, 2008

Isolert...

Jda, jeg er fremdeles isolert. Rommet jeg ligger på har jeg liksom studert fra ende til annen, og tror jeg er rimelig oppdatert på hva som finnes her.. Riktignok forsvant både EKG-aperatet og den ene oksygenbeholderen i dag, men her er rikelig igjen av alt mulig annet.. Jeg ligger altså på et undersøkelsesrom fordi det er helt fullt på avdelingen, men i morgen får jeg skikkelig rom med tv og toalett sier de. Gleder meg.
Blodprøvene viser ingen bedring enda, men det er visst ikke ventet heller. I følge legen så kommer jeg til å bli her på sykehuset til over helgen. Åsså jeg som hadde planer om en koselig helg med familien... Jaja, det kommer nå mange flere helger da. Så får jeg erfare å ligge på sykehus en helg også, det har jeg ikke prøvd før...

Ellers går dagene med blodprøver (hvor mange blodprøver må en faktisk ha for å bli fornøyd), antibiotika, data, hekleduken og lesing. Ikke de helt store utskeielsene kan en si, men det er jo begrenset hva en kan utrette på noen få kvadratmeter...

Alle som jobber her nede er utrolig søte og blide. Her tuller og tøyser vi stadig vekk. Deilig når alt ikke er så gravalvorlig. Ingen blir bedre av det...

Så avslutter jeg denne lille "praten" med en takk til alle som er innom bloggen. Nå skal jeg ut å gå noen runder på gulvet, en må jo holde seg i for må vite... hehe.

8 kommentarer:

Petunia sa...

Du er nok glad for laptopen du fikk. Tenk hvor kjedelig det hadde vært uten den. Man får jo følelsen av å ha litt kontakt med omverdenen..
Glad du er i trygge hender selv om ikke helgen ble akkurat som du håpet på.

Fit mum sa...

Godt å ha både hobbysysler og data når dagene kan bli så "isolerte" (!). Håper du føler deg vel etter forholdene, og så gleder jeg meg til å se de pågående prosjektene dine ;o)
Titter innom og følger med vet du!

LivM sa...

Du er i hvert fall heldig som har pc og kan rusle litt rundt i verden! Håper situasjonen endrer seg snart så du kommer deg ut igjen! Som Therese sier så kommer jeg til bek! Krysser fortsatt fingre!!

Anonym sa...

Det er bra de passer så godt på deg. Det blir nok bedre når du kommer på et bedre rom imorgen. Som de andre sier, så er det også bra at du kan ha pc'en med deg. Fort gjort å få timene til å fly når man surfer vettu ;) Håper du får en fin helg selv om den ikke blir helt som du hadde planlagt. God klem fra meg til deg!

Anonym sa...

Åh.. så trasig!
Hang in there! Hos meg gikk det 18 dager etter første kur før jeg gikk i sepsis.. så jeg fikk storparten av håravfallet på sykehuset, det var ikke dumt, der var det jo tross alt folk som vasket hele tiden. :-)Jeg lå isoloert nesten 5 døgn, så var det over. De neste kurene holdt verdiene seg fine.
Krysser alt jeg har for deg vennen! Dette går over!!

Anonym sa...

Håper du kommer deg ut av sykehuset snart! Kjekt at du kan være på nett i det minste :-)

Anonym sa...

Bra at du har laptopen iallfall, sånn at du kan kommunisere med resten av verden. Sender masse tanker og vibber, håper de hvite fyker opp igjen fortere enn svint.

Anonym sa...

Uff da. Ønsker deg uansett en god helg. Bare la deg dulle med. Det er deg vel fortjent!