fredag, oktober 31, 2008

Sykehus-dag 19 og 20.

I går gikk dagen så fort at jeg ikke rakk innom bloggen...
Ikke det at det er så mye som skjer her, men dagene går til det vanlige og jeg har fremdeles helt fint.
I går fikk jeg siste rest av cellegift for denne gang, og har i natt bare hatt gjennomskylling. Og klkooen 3 ble jeg koblet av maskinen. Deilig, bare det å kunne bevege seg ut av sengen på nattestid uten et kobbel med ledninger og et stativ med seg på toalettet er jo luksus. For ikke å snakke om når en kommer tilbake til sengen og skal koble tilstrøm til stativet, famelende i dårlig lys for ikke å vekke romkameraten (var alene i natt jeg da..), og så legge seg i sengen med en lang ledning du ikke vet hvor har snurret seg.. Vel, noe problem er det altså ikke, bare veldig kjekt når en ikke må passe på slike ting lengre...
Ellers gikk dagen i går til å hekle en halv engel, strikke enda et par sokker til minstemann sine bamser og male mange stempeltrykk. Det siste tok sin tid for jeg hadde bare en liten, tynn pensel, men jeg fant ut at jeg kunne ikke godt ta med meg hele kostebinderiet bare for 5 dager på sykehuset... Men mange stempeltrykk ble ferdig, og jeg glemte tid og sted mens jeg satt med det. Så nå er det klart til å klippe ut og limes på kort. Greit å komme igang med juleforberedelsene i god tid...

4 kommentarer:

LivM sa...

Da er du vel klar for en helg hjemme håper jeg! De savner deg nok. Godt at alt fortsatt er ok, så jeg ønsker deg en riktig god helg!

Petunia sa...

Bare innom for å ønske deg god helg! Får du være hjemme i helgen?
Det ser ut som det kan bli en fin helg. Kaldt kanskje, men da regner det jo ikke;)
Klem

determittliv sa...

Håper du får en fin helg og at været her blir bra.
God bedring.

Anonym sa...

Godt å høre at du er ferdig for denne gang, bra jobba!