torsdag, januar 28, 2010

Endelig ferdig.


Endelig fikk jeg lapp nr 11 ferdig. Det var slett ikke vanskelig, bare en tenkte rett. Litt merkelig, men jeg klarte å tolke en felling på to forskjellige måter på samme omgang.
De hvite trekantne betød "fell 2 masker", og det gjorde jeg i mønsteret, men da jeg kom til fellingen i hjørnene fellte jeg bare 1 maske. Ikke rart jeg hele tiden fikk en maske til overs....
Men nå er lappen ferdig (blokking gjenstår på de to siste lappene) og jeg kan gå igang med lapp nr 12. Herlig...

9 kommentarer:

MayMs.hobbyblog sa...

Nydelig lapp. Gøy med dette GAA-teppet

Hannesol sa...

Flott lapp! Jeg syns den "feile" lappen din var fin også :)
ps: artig å lese om gitarspillinga til poden din, ønsk ham lykke til fra meg :)

Bitt@mi sa...

Så flott at det gikk bra - var litt bekymret for at du skulle finne på å jukse...hihi:-)
Ha ei god natt - og klem!

LAs masker sa...

Fin lapp! Fine kort du lager også og mye annet artig å lese om i bloggen din!

KRØLLEMIKKEL sa...

Så flott lapp. Spennende prosjekt det der.
Ønsker deg en fredelig søndag!

sipusa sa...

Stilig lapp! Strikket fra midten?
Ang mønsteret så hender det man låser seg i en eller annen greie man er sååå sikker på er rett jah.....hjernen vettu, den lurer oss i blant den;-)

Elin Osa Søreng sa...

Herlige lapper til dette teppet altså! Jeg har mønsterheftet liggende, men er jammen ikke sikker på om jeg tør starte på det....
Gitartrekket under her blei supert!!! Så flink du er!!!!

2ne sa...

Lekkert mønster på lappen. Gleder meg til å se flere :-) Ønsker deg en flott uke med mange kreative timer.

hobbyvenn sa...

Tusen takk alle sammen. Ja det er virkelig morro å strikke disse lappene, selv om hjernen av og til velger sin egen vei... Lykke til med teppet Elin O S, dette klarer du fint. Lappen er forøvrig strikket utenfra og innover. Og Bittami, selvsagt ingen fusking her.. *kremt*