onsdag, januar 20, 2010

Hva er dette?


Dette holdt jeg på med i halve går. Ikke så lett å se hva det skal bli vil jeg tro, men det tok noen timer før jeg ble ferdig.... Temmelig stivt og uhamselig var det ene "stoffet" også.





Og for å få det helt som jeg mente det måtte være, så trengte jeg også denne gamle sekken...



Kan du tenke deg hva dette jeg laget i går, skulle bli? Dette siste bildet er et hint....
Bilde av det ferdige resultatet kommer i løpet av dagen vil jeg tro...
Beklager, men det blir litt for travelt i kveld, så bilder og forklaring kommer i morgen.

7 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Hei! Ja, nå lurer jeg på hva du holder på med... hihi.. ser ut som du skal sy en gitar:-D Det ser unektelig ut som gitarstrenger du har på siste bilde... eller?
Klem!

hobbyvenn sa...

Kan være du er inne på noe der ja smartingen...

Rigmor sa...

kanskje det er en gitar veske?? eller sånn trekk til å ha utenpå en gitar? Men det så ikke egentlig ut som gitar strenger vel? Pleier de å være festet slik?

Nei dette blir spennende og se :)

Kelsina sa...

Har ingen gode forslag så jeg får vel bare vente og se.

Anonym sa...

Ja! Gitartrekk - helt sikkert!
Så slipper gitaren å fryse sånn i kulda... Strikk et skjerf til den også, da?

hobbyvenn sa...

Hehe, et sjerf kunne jeg nok strikket ja, men vil jeg det mon tro? Neppe. Og hadde 12åringen dratt avgårde med en gitar med sjerf? Garantert!

Dorthe sa...

Jeg lure virkelig litt nå??? Dette blir jo spennede å se..