fredag, januar 22, 2010

God helg!



Da er det jammen helg igjen allerede.

Merkelig hvor fort ukene går. Har det noe med alder å gjøre mon tro? Ikke vet jeg, men det jeg hvertfall vet er at når en har det kjekt så går tiden fort, så jeg satser på at det er derfor...














Rosebuketten jeg fikk av min kjære forrige helg hadde noen roser som ikke var så bra nå. De ser ut som de har blitt strupet i halsen... Men de blir veldig fin når en skjærer de av under rosen og legger de i vann. Det har jeg gjort med de slappeste. Den hvite rosen er siste rose etter en bukett jeg kjøpte før nyttår. Kan ikke klage på holdbarheten der hvertfall.



Siste nytt: Jeg var hos legen og fikk svar på ct-undersøkelsen i dag. Alt ser fint ut. Jeg har 6 flekker på lungene og to av dem hadde vokst noe i november. Nå har disse to trukket seg tilbake igjen, og de 4 andre er stabil der de var etter kurene i fjor. Disse kurene jeg nå går på er langtidsvirkende kurer så de venter ingen raske resultater, men var veldig fornøyd med resultatet slik det var nå.

Så vil jeg ønske alle som er innom bloggen en riktig fin helg!

19 kommentarer:

MayM sa...

God helg til deg også hobbyvenn. Det er snålt, det virker som årene går fortere og fortere jo eldre vi blir. Nå er det bare mandag og fredag synes jeg, tidligere var det da også en onsdag innimellom :-)

gyldenkron sa...

God helg til deg og dine også. Det er så deilig å kikke innom bloggen din, man blir så glad av å lese det du skriver. Du er alltid så utrolig positiv, vi han mye å lære av deg.

Bitt@mi sa...

God helg til dere alle! Joda, dagene går fortere og fortere.. det kan jeg skrive under på:-)
Håper formen din er fin? Har du fått noe CT-resultat?
Klem fra meg!

Wenche/chawo sa...

Flotte roser du har,utrolig at den hvite er fra før nyttår.Ønsker deg og dine en flott helg.

Dorthe sa...

Ja god helg. Ja helt enig tiden går for, men det er vel fordi vi har noe på gang hele tiden:) Nydelige roser:)

LivM sa...

Ønsker deg og dine en riktig god helg!

amylin sa...

God helg, og det var bra du fikk positive tilbakemeldinger etter ct.

Hanne sa...

Så godt å høre at prøvene ser fine ut. Alle gode ønsker for den videre behandlingen!

Hvordan i all verden får du blomstene til å vare så lenge? Jeg får aldri bukettene til å stå fra en helg til en annen...

Ønsker den eg god, glad helg!

Pludrehanneklem

2ne sa...

God helg til deg også. Godt og høre at det går så bra med prøvene dine.
Flott gitar trekk du har sydd, kreativt det med sekken også :-) Stooor klem

LivM sa...

Så gode nyheter å få da! Kjempebra! Kos deg på hytta i helga!

Hannes hage sa...

Å, så godt med en slik tilbakemelding!
Nydelige roser, er kjempeimponert over at rosen fra nyttår fremdeles blomstrer. Det har jeg aldri fått til.
En god helg til deg.

Turid Holm Flaa sa...

Ønsker deg og dine en riktig god helg. Masse hilsen Turid

Blammy sa...

Fantastisk god nyhet.. Ønsker deg en flott helg..

Pinnepenn sa...

Så gode nyheter! :)

mimouna sa...

Fin måte å forlenge levetiden til rosene på- Og så godt at prøvene dine ser så bra ut. Tror fortsatt at den positive innstillingen din spiller inn.

Det gitartrekket med rygsekk-seler på var jo genialt. Supert gjenbruk!

Ønskewr deg og dine en god helg. :o)

smarie sa...

God helg til deg og dine også ;o) Hyggelig at det går bra med deg. Det er koselig å komme på besøk i bloggen din, bestandig like positiv , og stort pågangsmot. Nydelige roser !

hobbyvenn sa...

Tusen takk alle sammen. Rosene skjærer jeg av ca 2 cm av stilken samt alle blader under vannflaten, setter de i varmt vann med næring, og fyller på med rent vann etterhvert. Roser pleier alltid stå i minst 2 uker, gjerne mer. Lykke til.

medina sa...

Jeg stikker bare innim for å si God Helg til deg!

KRØLLEMIKKEL sa...

Så flott at resultatet var bra. Fortsatt god helg.