fredag, januar 15, 2010

Kreativ Award.




Jeg har fått en søt Award av
Krøllemikkel Tusen takk, den setter jeg pris på.

Jeg skal fortelle 7 fakta om meg selv. Alltid vanskelig å komme på slik når en skal skrive det ned, men jeg får forsøke:

1: Jeg er utrolig glad i familien min. Det er så godt å ha dem rundt meg, og godt å kunne stelle for dem.

2: Utenom familien så er vel min neste store interesse håndarbeid tror jeg. Jeg liker aller best strikking, men igrunnen så liker jeg veldig mye innen dette "faget".

3: Jeg liker veldig godt å lese, men klarer aldri sette meg ned midt på dagen med en bok. For meg så betyr lesing natt. Nesten litt hypnotisk, jeg kan lese en liten stund og så kjenner jeg hvor trøtt jeg blir. Ikke særlig praktisk det, midt på dagen... Men på sengen passer det supert!

4: Jeg drikker både kaffe og te, men foretrekker nok egentlig helst te. Og når jeg drikker den hjemme så liker jeg best å drikke den av en helt spesiell kopp. Bilde av den kommer i en annen utfordring senere.

5: Jeg er nok født med et "husmor-gen" for jeg liker å være husmor faktisk. Vet at mange synes det er sært, men for meg passer det supert. Føler jeg har en viktig rolle og gjør så mye jeg kan ut av det. Matlaging er også en interesse jeg liker godt.

6: Jeg har kreft, men lar den ikke styre livet mitt. Det er blitt som en jobb jeg planlegger og kontrollerer som om det var noe annet viktig. Mye blir bedre når en tar kontroll og ansvar over noe slikt, og ikke bare lar seg sige ned i et trist og mørkt sted. Jeg har flotte, og gode dager selv med cellegift i kroppen. Det går faktisk helt godt an.

7: Jeg elsker vinter og snø, så den tiden vi nå har er perfekt. Tørt, kaldt vær med masse sol er så deilig. Jeg liker nok bedre kulde enn varme forresten, selv om en tur til Syden om sommeren er helt ok.

Da er turen kommet til å utfordre 7 andre bloggere. De jeg vil gi denne awarden videre til er:

Vibbedille

Emme

Strikke-eos

2nes blogg

Mimouna

Muffin

Lise

Dette er alle flotte, inspirerende blogger som jeg ofte er inne og kikker på. Der er alltid noe spennende å se, lese eller la seg friste av...

Reglene for denne awarden er

1.Kopier awarden til bloggen din
2.Link til den personen som ga den awarden
3.Fortell 7 fakta om deg selv
4.Velg 7 andre du vil sende awarden til
5.Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.

Lykke til!

9 kommentarer:

mimouna sa...

Tusen takk, det var koselig! Du er jo absolutt kreativ selv også da, og jeg blir stadig imponert over alle teknikkene du behersker.

Ha en fin helg!

Emme sa...

Oi, så moro :) Tar gjerne imot den selv om jeg ikke når deg til knørne engang! Tusen takk!

Emme sa...

Mener selvfølgelig KNÆRNE, måtte jo ha en skriveleif NÅ!! Hehehe

Vibbedille sa...

Takk takk ;)

Skal sikkert blogge litt senere i dag, da skaleg ta med denne, morsomt da! hehe

Må tenke ut 7 ting....hmmmmm

Kos deg og ha en flott helg!

Klem Vibbedille ;)

Elin Osa Søreng sa...

Gratulerer med award! Og koselig at du gir den videre til meg :o)Tar den med i neste blogginnlegg! Koselig å lese litt mer om deg.
Ha en flottflott helg, klem fra Elin

Elin Osa Søreng sa...

Jeg skreiv i forrige innlegg at det var koselig å lese om deg.... Men bare for å ha sagt det; Det er ikke koselig at du har kreft altså, men koselig at du tar det så godt- jeg trur livet og hverdagen generelt blir lettere å håndtere da!

2ne sa...

Tusen takk for koselig award :-) Gøy og se du har tatt i bruk boka også, koselig med en liten strikke-minnebok. Ønsker deg en riktig god helg og håper formen er bra. Stooor klem

Muffin sa...

Tusen Takk! Nå har jeg blogget den og sendt den behørig videre. Du er nå så snill :)

lise sa...

Tusen takk for award!