tirsdag, januar 12, 2010

Kur 3, dag 8

I går var det ny dobbelkur. Sammen flotte oppfølgingen på sykehuset med en veldig koselig sykepleier som satte kuren. Mannen min var selvsagt også ved min side som vanlig. Begynner å føle meg temmelig bortskjemt. Tusen takk også for alle fine og gode kommentarer jeg får. Jeg setter stor pris på hver og en av kommentarerene!

Det er nok ikke alle som har så god støtte som meg. Da er jo alt mye lettere også. Har liksom ikke vært så vant til å bli passet så godt på og få så masse oppmerksomhet. Men det er jo deilig også da, bare litt uvant... Jg har liksom alltid vært så frisk og med masse energi, så det kommer godt med nå. Kjenner meg sterk og "frisk" når ikke kurene overtar kroppen noen dager. Men de dagene tar når de kommer, og så går jeg bare videre etterpå. Og de dagene jeg er slapp planlegger jeg på forhånd, slik at jeg ikke bare blir sittende apatisk med tv, for det tror jeg ikke hjelper så mye. Dessuten har jeg familien å ta hensyn til. Det blir mye lettere for dem om jeg holder humøret oppe og aktiviteten oppe så godt jeg kan. Og det går faktisk greit. Jeg klarer ikke alt jeg vil, men jeg klarer en god del alikevel.

Og for de av dere som lider i kulden, så skulle dere kanskje vurdere en tur til Australia? Der er det varmerekorder nå, om det skulle være bedre. Jeg tror jeg ville valgt herlig vinter, for det liker jeg best..

Ønsker alle en kreativ og flott dag.

14 kommentarer:

AnitaK sa...

Gurimalla så imponert jeg blir av deg altså... Jeg jobbet innenfor feltet og vet hvordan man kan bli etter slike kurer, så med ditt pågangsmot og den utrolige evnen til å se på ting og dagene er du jammen meg ett godt forbilde. Håper det ikke blir altfor hardt nå da i dagen fremover. Stå på, klem

hobbyvenn sa...

Tusen takk. Neida, dagene går nok greit de. Tar en dag av gangen når dagene blir litt slitne, men med godt humør, god støtte fra verdens beste mann og håndarbeid så går det fint.

gyldenkron sa...

Jeg visste ikke at du er syk, og jeg har besøkt bloggen din en god del ganger. Godt å høre at du har god støtte rundt deg, og du virker som en dame som tar det meste på strak arm. Imponerende.
Stor klem til deg

MayM sa...

Å ha god støtte og omsorg i fra ens ektefelle er en god styrke når en går igjennom det du nå gjør. Du er verdens heldigste som har en slik mann.I et godt miljø henter en styrke selv. Det å ha barn å ta vare på hjelper også. En får ikke anledning til å gtave seg ned i medlidenhet. Dette i kombinasjon er verdens flotteste kreftmedisin. Det er ikke fritt for at jeg beundrer deg og mange har noe å lære av deg, men dette har også noe med personlighet å gjøre. En positiv person får til å vende dårlige dager til nesten bra dager :-)

Turid Holm Flaa sa...

Hei, håper dagene framover ikke blir så vonde. Så godt at det norske vinteren ikke gjør deg så mye. Ser at dagene blir lysere og det gjør meg glad. Stor klem fra meg

Marita sa...

Du har en fantastisk mann og du er jammen en sterk dame også. Lykke til med videre kurer.

hobbyvenn sa...

Ja det er sant at jeg har en fantastisk mann. Han har virkelig stått ved min side i denne tiden. Vi hadde et stødig og godt grunnlag før dette skjedde, så det flyter vi nok på nå...

Emme sa...

Er utrolig godt å lese det du skriver selv om jeg skulle ønsket du ikke behøvde gå gjennom det du gjør nå. Men som du sier, du har en familie å ta hensyn til og utgangspunktet ditt kommer nok også godt med, tror du i bunn er ei sterk og optimistisk dame og det kommer godt med nå.
At du i tillegg har god støtte er et ekstra + *tommel opp* for snill og god mann. Klem

Elisabeth sa...

Nok en gang imponerer du meg. Det er ikke alle som klarer seg gjennom det du gjør med så mye overskudd og positivitet. Du er nok et veldig sterkt menneske med fantastiske og støttende personer rundt deg. Stå på videre!

Fit mum sa...

Du har en "guts" og innstilling som de fleste kan misunne. Jeg er imponert!

Knutine sa...

Hei...
koselig å se bloggen din,virker som du har godt mot i en tøff hvrdag..
Lykke til

Wenche

KRØLLEMIKKEL sa...

Hei. Jeg bare sier: tenker på deg, imponert over deg og masse klemmer fra meg. Det ligger noe i bloggen min og venter på deg.

LAs masker sa...

Ønsker deg masse lykke til videre. Du er en tøff dame! stå på!

hobbyvenn sa...

Tusen takk. Så søte dere er alle sammen! Jeg vet jeg er heldig oppi alt dette, og jammen har jeg det godt. Bivirkningene er ikke så ille som jeg trodde de skulle bli, og hverdagene går veldig fint. Med så masse støtte som jeg får både av mannen min og de rundt meg så har jeg det veldig godt. Tusen takk for alle kommentarer, de støtter utrolig godt!