onsdag, januar 20, 2010

Victorian cabled wristlets.


Disse pulsvarmerne så jeg første gang hos Vibbedillen. Hun strikker så masse flott, og da er det lett å la seg friste...
Jeg synes de var kjempesøt, men ingen av jentene var helt overbevist... De ble visst litt for pyntet. Jaja, jeg liker de nå fremdeles jeg, og smaken til tenåringer er jo som kjent temmelig enten - eller.
Mønsteret til pulsvarmerne finnes
her









Pulsvarmerne er strikket i restene etter luene. Altså i Smart og på pinne 3,5.

Et kjapt og enkelt arbeid.

5 kommentarer:

hisae sa...

Nydelige pulsvarmere. Nei, tenåringer har egne meninger og smaker.
Hva du lager skjønner jeg ikke, men jeg er spent på å se hva det blir

MayM sa...

Så søte pulsvarere da.

Siddis back home sa...

Så mye fint du lager! Pulsvarmerne er kjempesøte, kan jeg spørre hvor du fant mønsteret på disse?

hobbyvenn sa...

Da har jeg lagt link til mønsteret under innlegget. Lykke til.

Pinnepenn sa...

Så søte de var. :)